Laten eens iets goeds omdraaien.Niet: “hoe word ik beter?” — maar: “hoe kan ik ziek worden?”
Ja, ik wil ziek worden En als je dat eerlijk bekijkt… dan kom je op iets ongemakkelijks uit:ziek worden is tegenwoordig vaak makkelijker dan gezond blijven. “terwijl het lichaam gebouwd is om gezond te zijn“ 🔄 Wat moet je doen om ziek te worden? (de omgekeerde handleiding) Als we het lichaam (een beetje) willen saboteren, …










